"Aku tak Mulia. Kau pun tak Mulia. KetidakMulianmu menjadi pelengkap ketidakMulianku , hingga kita akan Mulia , meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha Mulia , yang berhak menilai keMuliaan kita."


Monday, August 6, 2012

Saya suka foto ini

Saja pos..

Dalam banyak-banyak foto kapel dalam dunia ni.
Foto ni paling aku suka. Entahler sebab apa.. 
Nampak bahagia dan sangat manis.
Boleh ke aku dapat gini esok-esok? ha ha :D

Biar tuhan sajalah yang tentukan..
Angan-angan sahaja memang indah ..
Daripada aku meradang mencela diri suatu hari nanti.
Baik aku seperti biasa.
Dengan denting-denting melodi yang menemani.
Hanya bersiap melawan autorasi dan hedonis.
Walaupun dengan hanya nukilan tinta.
Perjuangan aku sekarang melawan apa-apa saja kezaliman.

Hai sang Ratu ku.Aku belum tahu siapa kamu.
Moga suatu hari aku mampu melihat senyum dari mata mu. 
Dan sama-sama kita memakai pakaian takwa.
Jadi, tunggulah aku.. xD
Kalau aku pergi dulu.Memang aku tiada jodoh di dunia lah tu.
Tak apa lah. Aku serahkan saja pada tuhan ..


No comments:

Post a Comment

Bacalah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...