"Aku tak Mulia. Kau pun tak Mulia. KetidakMulianmu menjadi pelengkap ketidakMulianku , hingga kita akan Mulia , meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha Mulia , yang berhak menilai keMuliaan kita."


Wednesday, June 13, 2012

Kerana remaja Ku lepaskan dia


 
Aku masih remaja,
Terkacau emosi dibuai kasih perkara biasa bukan?

Aku masih remaja,
Ku rindu dia gila-gila itu fitrah bukan?

Aku masih remaja,
Keinginan terhalang lalu menangis itu biasa bukan?

Aku masih remaja,
Ku bikin lagu memujuk dia kembali luar biasa bukan?

Aku masih remaja,
Dia lari ku kejar lagi tak malu bukan?

Aku masih remaja,
Buat apa aku bazirkan masa bodohnya aku bukan?

Aku masih remaja,
Lagi banyak kerja itu tanggungjawab bukan?

Aku masih remaja,
Mencari haluan mengenal kehidupan sepatutnya bukan?

Aku masih remaja,
 Menjadi harapan menjadi impian bukan?

Aku masih remaja,
Dunia perlukan aku bangsa menanti aku bukan?

Boleh ku cerita lagi?
 Remaja menjadikan cintaku padanya sukar hilang..


Tapi atas nama remaja,
Kerana kesedaran yang matang itu ku lepaskan dia..





No comments:

Post a Comment

Bacalah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...